Friday, 1 October 2010

Fuck You Friday

Sign up for Fawk You Friday at Boobies.

This week's Fucker Features:

This week has been pretty fucking awesome actually so its been difficult for me to find some Fuck Yous (I'm sure I'll be able to squeeze in a couple). 

Anyhoo, the reason why its been so brilliant is that I left my mobile phone at a local pharmacy and by the time I realised it was gone, I just knew someone had swiped it.  It doesn't happen often that if you leave your phone somewhere, that you get it back (well not in South Africa anyway).

However, the following day I got wind that the guy from the pharmacy had been phoning people on my contact list trying to get hold of me.  He had kept my phone and wanted to return it to me.  Yip, my brand spanking new phone was safe!  I went to collect it and I couldn't have show the dude more gratitude...

  • Fuck you to the wee baw-bag bacteria that invaded my larynx  causing me to sound like a complete eejit for most of the fuckin week.  Yeah, I lost my voice so I couldn't even yell at my kids!  It was frustrating and exhausting.  Each word I uttered took so much energy and I still sounded like a loony tweenie shitter who voice is in the process of breaking.

  • Fuck you to the nimbus clouds that floated in and mocked us.  We're all dyin' for the rain.  The wind blew a gale and we heard a rumble or two but absa lootly FUCK ALL.  We need the rain demmit, its been a long dry winter.  Just fucking rain already!



FlogYoBlog Friday at Random Ramblings of a SAHM and meet some awesome bloggers.



Blog Stalk Friday is hosted by The Princess of Class, Trash and Sass. Follow this mouthy Crazy Brunette Chick's rules or she'll fuck you Bitches up!



Awah and fuck yerselz and have a brilliant weekend!
Will be over soon to read all  yer FFF55s 

 

22 comments:

Matty said...

Well, getting your phone back offsets all the other fawks.

We have plenty of rain here. You can have all you want.

RawknRobynsGoneBlogWild said...

Sorry about your larynx and the nimbus clouds. Glad you're short on fawk yous, though.
Happy Friday.
xoRobyn

cat said...

Great to know we have some honest people around.

The Wolf said...

Glad you got you're phone back. Too often things get left behind and some ass clown decides to take it

So Now What? said...

Most impressed you knew what kind of cloud that was. Pretty proud of myself back in grade 5 when I could be thrown a curve ball cloud at any time and name it. Now I just know, fluffy, dark and fuck, get inside!!!

Mo said...

And fawk off grey skies and rain here today

Copyboy said...

Oh so it's you I caught my nasty cold from, thanks a lot!!!

Akelamalu said...

YAY! You were lucky getting your phone back

aims said...

LMAO i LOVE the whore pic!!!!

Christy said...

Not being able to yell at the kids is an awful way to spend the weekend. As for the drought, we are currently experiencing flooding and I would gladly send you some of the rain we've had if I could. Of course we're on separate continents, so I'm not sure how I could arrange that. Hmmmmmm.........

Glad you joined our linky today. Have a great week!

Monkey Man said...

Boy, you were right...not much to eff U about - clouds and virus??? Not even some beggar at the top of a freeway exit with gimme money attitude? Oh Well.

Momma Teri said...

Following from Fawk You Fridays. Please stop in and do the same for me (we are working on a follow friday project to see how many followers can actually be collected in a single friday with active participation)

Thank you for your help and your return follow:
http://www.momtobedby8.com/2010/10/fawk-you-friday-yes-i-am-in-mood.html

AmyLK said...

I will be glad to send you some of the torential rains we have had recently! Talk about flooding! ugh

lisleman said...

interesting that the FU's were directed to nature and mankind did alright this past week for you.

Kristin @ Domestically Disabled said...

*does a rain dance*

Ami said...

You crack me up almost every time I read your blog.

:)

Glad you got the phone back!!!

SB said...

the whore picture is classic. love it. yay for getting your phone back, i lost my phone and somebody found it, it was fried from the fuckers who threw it.

Heff said...

BOOBIES !!!

iUnderEye said...

i love that you dont give a shit, oh and not screaming at the kids musta almost killed you. x
iUNDEREYE.BLOGSPOT.COM

aims said...

hey you!!!! i need to email you but my email dealie isn't set up probably to do it on my computer only from my phone and i'm too lazy for that.... sooo EMAIL me... we want you to be our guest host for mamas hop too tomorrow!!! HURRY!!!! lol

Betty Manousos @ CUT AND DRY said...

Glad you got your phone back.
Hope you feel better by now.

Thanks for your lovely comments on my blog!
I highly appreciate them! :)

B :)

SY said...

This is hilarious..
At least you got your phone back. Get well soon.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails